ا

  • احمدی، علیرضا Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 183-161]

ب

  • باربدی، الیاس Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 183-161]

پ

  • پاکباز، رویا پردازش کلمات مشتق انگلیسی توسط فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-64]

  • پورقاسمیان، حسین L2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 315-287]

ج

  • جعفری گوهر، منوچهر The Effect of Self-Regulation on Improving EFL Readers’ Ability to Make Within-Text Inferences [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 286-263]

  • جلالی، حسن L2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 315-287]

  • جلیلیفر، علیرضا A Comparative Study of Nominalization in an English Applied Linguistics Textbook and its Persian Translation [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 207-185]

خ

  • خزاعی، محدثه بررسی دانش آموزشی-محتوایی و هویت حرفه ای استادان ایرانی در حوزه تدریس زبان انگلیسی با اهداف علمی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-1]

ر

  • رضایی، محمد جواد پردازش کلمات مشتق انگلیسی توسط فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-64]

  • رضانژاد، عاطفه معیارها و تفاوت نمره دهی معلمان انگلیسی بومی و غیربومی در سنجش تولید منظورشناسی زبان دوم: مورد کنش کلامی تحسین [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 88-65]

ز

  • زارعی، غلام رضا L2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 315-287]

  • زندمقدم، امیر مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبان‌آموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیر‌کلامی معلم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 160-135]

س

  • سودمند افشار، حسن The Relationship among Reflective Thinking, Listening Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: Does Proficiency make a Difference? [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 261-237]

ش

  • شیرعلی، فرشته A Comparative Study of Nominalization in an English Applied Linguistics Textbook and its Persian Translation [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 207-185]

ع

  • عالمی، مینو معیارها و تفاوت نمره دهی معلمان انگلیسی بومی و غیربومی در سنجش تولید منظورشناسی زبان دوم: مورد کنش کلامی تحسین [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 88-65]

  • عباسیان، غلامرضا نقش ارتقای متنی داده در مقایسه با ارتفای ترکیبی در تقویت توانایی دستور زبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 134-113]

  • عطایی، محمود رضا بررسی دانش آموزشی-محتوایی و هویت حرفه ای استادان ایرانی در حوزه تدریس زبان انگلیسی با اهداف علمی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-1]

  • عنانی سراب، محمدرضا فعالیت های مبتنی بر فهرست های واژگانی در بافت جمله و یادگیری افعال دو کلمه ای در کلاس‌های زبان انگلیسی به عنوان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 112-89]

ک

  • کاردوست، امیر فعالیت های مبتنی بر فهرست های واژگانی در بافت جمله و یادگیری افعال دو کلمه ای در کلاس‌های زبان انگلیسی به عنوان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 112-89]

  • کرابی، محسن مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبان‌آموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیر‌کلامی معلم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 160-135]

گ

  • گل، مریم مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبان‌آموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیر‌کلامی معلم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 160-135]

م

  • مرشدیان، محبوبه The Effect of Self-Regulation on Improving EFL Readers’ Ability to Make Within-Text Inferences [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 286-263]

  • مرعشی، حمید Using Critical Discourse Analysis Instruction in Argumentative and Descriptive Writing Classes [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 209-236]

ه

  • همزاوی، رئوف The Relationship among Reflective Thinking, Listening Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: Does Proficiency make a Difference? [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 261-237]

ی

  • یاورزاده، الهام Using Critical Discourse Analysis Instruction in Argumentative and Descriptive Writing Classes [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 209-236]

  • یکانی، نازیلا نقش ارتقای متنی داده در مقایسه با ارتفای ترکیبی در تقویت توانایی دستور زبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 134-113]

login