احمدی، علیرضا
Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 183-161]
ب
باربدی، الیاس
Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 183-161]
پ
پاکباز، رویا
پردازش کلمات مشتق انگلیسی توسط فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-64]
پورقاسمیان، حسین
L2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 315-287]
ج
جعفری گوهر، منوچهر
The Effect of Self-Regulation on Improving EFL Readers’ Ability to Make Within-Text Inferences [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 286-263]
جلالی، حسن
L2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 315-287]
جلیلیفر، علیرضا
A Comparative Study of Nominalization in an English Applied Linguistics Textbook and its Persian Translation [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 207-185]
خ
خزاعی، محدثه
بررسی دانش آموزشی-محتوایی و هویت حرفه ای استادان ایرانی در حوزه تدریس زبان انگلیسی با اهداف علمی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-1]
ر
رضایی، محمد جواد
پردازش کلمات مشتق انگلیسی توسط فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-64]
رضانژاد، عاطفه
معیارها و تفاوت نمره دهی معلمان انگلیسی بومی و غیربومی در سنجش تولید منظورشناسی زبان دوم: مورد کنش کلامی تحسین [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 88-65]
ز
زارعی، غلام رضا
L2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 315-287]
زندمقدم، امیر
مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبانآموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیرکلامی معلم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 160-135]
س
سودمند افشار، حسن
The Relationship among Reflective Thinking, Listening Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: Does Proficiency make a Difference? [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 261-237]
ش
شیرعلی، فرشته
A Comparative Study of Nominalization in an English Applied Linguistics Textbook and its Persian Translation [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 207-185]
ع
عالمی، مینو
معیارها و تفاوت نمره دهی معلمان انگلیسی بومی و غیربومی در سنجش تولید منظورشناسی زبان دوم: مورد کنش کلامی تحسین [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 88-65]
عباسیان، غلامرضا
نقش ارتقای متنی داده در مقایسه با ارتفای ترکیبی در تقویت توانایی دستور زبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 134-113]
عطایی، محمود رضا
بررسی دانش آموزشی-محتوایی و هویت حرفه ای استادان ایرانی در حوزه تدریس زبان انگلیسی با اهداف علمی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-1]
عنانی سراب، محمدرضا
فعالیت های مبتنی بر فهرست های واژگانی در بافت جمله و یادگیری افعال دو کلمه ای در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 112-89]
ک
کاردوست، امیر
فعالیت های مبتنی بر فهرست های واژگانی در بافت جمله و یادگیری افعال دو کلمه ای در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 112-89]
کرابی، محسن
مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبانآموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیرکلامی معلم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 160-135]
گ
گل، مریم
مفهوم تمایل به برقراری ارتباط و رابطه آن با درک زبانآموزان از رابطه دوستانه کلامی و غیرکلامی معلم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 160-135]
م
مرشدیان، محبوبه
The Effect of Self-Regulation on Improving EFL Readers’ Ability to Make Within-Text Inferences [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 286-263]
مرعشی، حمید
Using Critical Discourse Analysis Instruction in Argumentative and Descriptive Writing Classes [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 209-236]
ه
همزاوی، رئوف
The Relationship among Reflective Thinking, Listening Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: Does Proficiency make a Difference? [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 261-237]
ی
یاورزاده، الهام
Using Critical Discourse Analysis Instruction in Argumentative and Descriptive Writing Classes [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 209-236]
یکانی، نازیلا
نقش ارتقای متنی داده در مقایسه با ارتفای ترکیبی در تقویت توانایی دستور زبان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 134-113]